SurmanHarga pengubah kuasa 1600KVANilai bahan yang bernas

  • masa pelepasan:2024-06-19 18:32:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:219
  • Penerangan pantas:

    Surman,Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian

Kandungan artikel

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

SurmanPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

VihariPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan,SurmanPenukar kuasa S13- 50, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.


SurmanHarga pengubah kuasa 1600KVANilai bahan yang bernas



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Click to viewAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang,SurmanTanda pengubah jenis kering, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?


SurmanHarga pengubah kuasa 1600KVANilai bahan yang bernas



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Pengurusan kualiti rantai bekalanSyarikat pengubah minyak terjun

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

SurmanBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

CatiaLaMarMaklumat produk lain
  • QinghaiPlatform penunggang jenis trek panduanPembangunan tidak dapat dielakkan

    QinghaiPlatform penunggang jenis trek panduanPembangunan tidak dapat dielakkan

  • QinghaiPemulihan semula ketinggian tinggi automatikCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

    QinghaiPemulihan semula ketinggian tinggi automatikCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

  • ZariaPengubah minyak terjun 35kVDiiktiraf oleh pelanggan

    ZariaPengubah minyak terjun 35kVDiiktiraf oleh pelanggan

  • VarneHarga platform hidraulik mengangkatMempunyai kelebihan tersendiri

    VarneHarga platform hidraulik mengangkatMempunyai kelebihan tersendiri

  • VarneMaintenance of boarding bridgeUntuk memperbaiki acuan

    VarneMaintenance of boarding bridgeUntuk memperbaiki acuan

  • ChengdeMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikGunakan penyelenggaraan dan penyelesaian masala

    ChengdeMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikGunakan penyelenggaraan dan penyelesaian masala

  • ChengdePrice of 10 ton mobile boarding bridgeTrend industri

    ChengdePrice of 10 ton mobile boarding bridgeTrend industri

  • ChengdePemulihan semula ketinggian tinggi elektrikDasar harga perlindungan

    ChengdePemulihan semula ketinggian tinggi elektrikDasar harga perlindungan

  • segera:Peringatan: Maklumat SurmanHarga pengubah kuasa 1600KVANilai bahan yang bernas memberi anda SurmanHarga pengubah kuasa 1600KVANilai bahan yang bernas oleh syarikat kami, perkhidmatan SurmanHarga pengubah kuasa 1600KVANilai bahan yang bernas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SurmanHarga pengubah kuasa 1600KVANilai bahan yang bernas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SurmanHarga pengubah kuasa 1600KVANilai bahan yang bernas. SurmanHarga pengubah kuasa 1600KVANilai bahan yang bernas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SurmanHarga pengubah kuasa 1600KVANilai bahan yang bernas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!