Hamburg-AltonaAxle Co., Ltd.Adakah juruteknik pengeluar itu penting?

masa pelepasan:2024-08-08 22:30:39 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:175

Petua teras:Hamburg-Altona,Alasan: Penapis diblokir.Alasan: Penapis diblokir.Hamburg-AltonaBanyak kali, jika semua orang memahami jambatan boarding

Alasan: Penapis diblokir.

Alasan: Penapis diblokir.

Hamburg-AltonaBanyak kali, jika semua orang memahami jambatan boarding tidak cukup dalam, ia sangat mudah untuk menghadapi situasi yang tidak dijangka semasa proses penggunaan. Kerana prinsip kerjanya relatif kompleks, jika semua orang tidak sangat jelas, mereka tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikan masalah dengan efektif. Jadi saya harap semua orang boleh terus melihat: inti sistem transmisi elektrik yang memimpin sistem elektrik lif peralatan elektromekanik modern,Hamburg-AltonaJembatan pengangkutan bekas, garis produksi, workshops produksi, dan bahkan seluruh kilang telah mencapai automati proses produksi, dan memimpin atlet bukanlah pengecualian. keperluan untuk lif transmisi elektrik adalah seperti ini. hari ini, saya ingin bercakap tentang tiga pautan utama transmisi elektrik, lif memimpin manusia jenis kereta api.

Ia diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

Reason: The return valve is not closed.


Hamburg-AltonaAxle Co., Ltd.Adakah juruteknik pengeluar itu penting?



Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.

Apabila menyatukan atau menggantikan sambungan peralatan penyeludupan dan potong atau komponen penyeludupan, litar kedua patut diganti, tempat kerja patut dipindahkan semula, peralatan penyeludupan atau penyeludupan dan potong patut diganti, dan bekalan kuasa mesti terputus.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Jabatan PengurusanKawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, dan sebagainya. Oleh itu jambatan boarding bergerak secara manual membantu, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan,Hamburg-AltonaJembatan boarding yang boleh dikembalikan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.


Hamburg-AltonaAxle Co., Ltd.Adakah juruteknik pengeluar itu penting?



Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

middlemanSeperti yang diketahui,Hamburg-AltonaJembatan naik hidraulik, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.

Before loading, unloading, and transporting goods, the height of the adjustment plate on the boarding bridge should be adjusted to ensure a smooth overlap with the rear of the truck. Then, the iron chain on the boarding bridge should be securely tied to the truck.

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Hamburg-AltonaLangkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?


Hak cipta dan notis:
1. Hamburg-AltonaAxle Co., Ltd.Adakah juruteknik pengeluar itu penting? yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Hamburg-AltonaAxle Co., Ltd.Adakah juruteknik pengeluar itu penting?, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Hamburg-AltonaAxle Co., Ltd.Adakah juruteknik pengeluar itu penting? adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Hamburg-AltonaAxle Co., Ltd.Adakah juruteknik pengeluar itu penting? mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

CatiaLaMarmengesyorkanberita
CatiaLaMarBerita terkini